Restul dupa nevoi



De regula,  nu-mi bat capul cu ce rest primesc. Culeg monezile de pe tejghea  si le arunc in portofel.  Nici nu mai stau sa verific daca am primit tot maruntisul.  Adeseori , accept si guma de mestecat pe care vanzatoarea  mi-o arunca in graba peste bancnotele verzi.  Prietenii ma stiu acum drept furnizor de gume. 

Dar nu mi-a fost usor tot timpul. Acest subterfugiu al comerciantilor mi-a dat serioase batai de cap la inceput. Intrasem in etapa “restul diversificat”  si mi se baga  pe gat orice altceva decat monezile cuvenite. Sub forma de protest, am renuntat sa mai cumpar de la magazinul din colt.

Curand, toate vanzatoarele au adoptat aceeasi strategie. Imi intindeau pisiceste restul  sub orice alta forma decat cea asteptata si nu acceptau nici un refuz. Si cum nu puteam sa merg cinci statii pentru o paine, am capitulat. Si buzunarele au devenit mai grele.

De curand, am descoperit o noua strategie “restul dupa nevoi”. De cand a dat frigul, nici vorba sa nu am in geanta minim doua pachete de servetele. Probabil de asta raceala nu m-a ocolit deloc. Cat despre ceilalti -fumatorii  isi primesc restul in tigari, brichete sau cutii de chibrituri, copii sunt indopati cu toate sortimentele de bomboane, ciufulitii ce nu si-au baut cafeaua dimineata primesc plicuri de nes, casnicele sunt asteptate cu plicuri de zahar vanilat si praf de copt.    

Ma intreb totusi ce primesc batranii ? Lumanari?

CB Quiz- Tu ce primesti rest?
 

Posted by Suflet blond

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu