Femeia din mine

Femeia din mine se infrupta cu pofta din diminetile cu gust de cafea amara. Femeia din mine imbratiseaza cu patima asternuturile patului pe jumatate gol. Femeia din mine adora sa priveasca de la fereastra-i rotunda lumea patratoasa. Femeia din mine obisnuieste sa scoata din dulap perechea de aripi in diminetile ploioase.

 Femeia din mine imi dezmiarda  trupul cu mangaieri de lalele. Femeia din mine  imi imbata simturile cu parfumul teiului proaspat inflorit. Femeia din mine imi rasfata  papile cu capsuni amestecate cuminte cu frisca. Femeia din mine are gust dulceag in diminetile insorite. Femeia din mine imi poarta adeseori parul desprins.

Femeia din mine adora imbratisarea fierbinte cu care ma surprinzi in miez de zi. Femeia din mine iubeste saruturile de dupa. Femeia din mine tanjeste naiv dupa copilarie in noptile de vara timpurie.

Femeia din mine are o geanta plina de vise pe care o poarta zilnic ca pe o comoara fara seaman. Femeia din mine imi  implineste deseori dorintele materiale.   Femeia din mine imi chinuie sufletul cu doruri ofilite.  Femeia din mine e doar o poveste de dragoste si dor.  
 
Posted by Suflet Blond

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu