O zi perfecta


Sa va povestesc ziua mea de ieri. Ma trezesc. Suna notsosmartphonul meu, il inchid necedand primului instinct de a-l arunca de perete. Apoi urmez traseul obisnuit: spalat pe ochi, pe dinti si amorf pasind spre bucatarie. Ibricul face cunostinta cu aragazul, aragazul cu bricheta (protejam padurile patriei), bricheta cu tigara, tigara cu mine, eu cu chiseaua de zahar (trei lingurite cu varf plus una rasa plus inca un pic) si apoi cu cutia de cafea. Imi beau cafeaua.

Ma uit la ceas, ceasul se uita la mine si imi spune ce nu vreau sa aud: esti in intarzaiere! Iau primele haine de pe unde sunt. Le imbrac, imi dau seama ca am un ciorap de un fel si un altul deloc asemanator. Zic: la naiba cui ii pasa si ies.

Pe scari imi dau seama ca mi-am uitat tot ce as fi putut uita in casa : telefon, mapa cu actaraie, portofel, chef, dorinta de vikata, zambet, samd.


Ajung in statie, trasportul e asigurat de firma, lucru bun de altfel, neavand portofelul, deci bani de bilet. Ma uit la ceas: mai am un minut plin pana vine trocariciul. Imi aprind o tigara...ultima. Abia acum observ ca ploua si cel mai probabil a plouat toata noaptea, dupa cum arata strada. Imi zic:"Ei lasa. Asta e! imprumut bani de la careva, aman ce e de amanat pe maine si scap de girja vorbitului la telefon, grija care ma cam incurca zilnic, la drept vorbind.lucrurile nu stau chiar atat de rau.”




Nu-mi termin bine gandul si un cercopitec accelereaza chiar in dreptul meu. Sunt stropit din cap pana in picioare de un amestec de noroi, glod, namol si apa. Camasa mea a capatat un nou model, blugii mei au devenit pantaloni de camuflaj, fata a capatat un war paint demn de razboinicii din Papua Noua Guinee.
Ce a mai urmat, deja nu mai conteaza. Fundatia pentru o zi perfecta era deja pusa.Inca o dovada ca when shit goes wrong it has to be epic.






P.S : Dupa o asa zi am ramas cu o intrebare pentru prietenii automobilisti:"Unde va grabiti pe ploaie? Ca la naiba, nu va ploua. Vi se raceste shaorma, dragilor?


Posted by Break (broke, broken)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu