VESNIC LA DIETA

  De fiecare data cand imi pun in gand sa slabesc, am inevitabil acelasi rezultat dezastruos: cateva kilograme in plus. Si de fiecare data cand imi propun sa renunt la mancare, intotdeauna mi se face si mai foame si nu ma gandesc la altceva decat la mancare . Si pentru ca sunt organizata, procesul trebuie sa inceapa luni, dar fara sa omit sa-mi fac in duminica precedenta un festin cu cel putin 6 feluri de mancare si 3 tipuri de dulciuri din lista “astea nu” cu rauri de maioneza si cascade de ciocolata ...si cum sunt o finuta si nu sunt capabila sa dovedesc toate bunataturile alea intr-o singura zi si ma prinde “dieta” cu cateva “firimituri” de la vechile mele obiceiuri culinare, imi spun”Nu-i bai! Le termin pe astea si dupa aceea am tot timpul din lume si pentru salaturi!”
  Ma urc marti pe cantar, pentru ca mi se pare ca au trecut totusi aproape 48 de ore de la dieta si trebuie sa vad cum evoluez; sunt foarte socata sa descopar cateva sute bune de grame in plus (daca nu 1 kg intreg) la agonisirea dinainte. Sunt usurata cand citesc parerile unor persoane avizate care sustin ca atunci cand incepi o cura sustinuta de activitati sportive, e posibil sa mai iei putin in greutate, caci iti creste masa musculara, blah blahblah...Imi fac si eu socoata: pai am facut patul, am dus gunoiul,m-am machiat, am facut mancare si am mers pana in statia de autobuz...da! categoric de la miscare mi se trag kg in plus!

  Ma duc la supermarket sa-mi fac provizii, pentru ca este evident ca ceea ce am eu in camara nu corespunde deloc noului meu mod de viata sanatos! Sunt fana promotii: ce?este vina mea ca saptamana asta au la reducere tonul in ulei in loc de suc propriu sau puiul rotisat in loc de piept de pui la gratar? Pana la urma e vorba de o mica abatere. Au reducere si la articole de sport si ca sa ma duc la sala aia fitoasa de fitness (am ales-o pentru ca mi-e aproape de casa – nu trebuie sa merg decat 6 statii cu tramvaiul) unde mi-am facut abonament full imi trebuie cu siguranta un trening nou nout. Aman putin inceperea frecventarii ei, ca na! nu arat chiar bine in treningul asta super mulat care-mi scoate in evidenta colaceii tonifiati si vremea e un pic cam umeda si daca e sa transpir la sala, cum sa-mi periclitez eu sanatatea?
  Ar trebui sa iau niste gustari cu 15 alune – nu am fost niciodata buna la mate si nu am sa stau nici acum sa le socotesc- imi torn un pumnisor...hai si un supliment de juma de pumnisor ca nu o sa moara nimeni!
  Dupa o saptamana intreaga de cura, ar trebui sa vad 4, ba chiar 5 kilograme mai putin- asa promitea dieta miraculoasa si eu ma incred in toti cei care stiu sa sustina o parere...Ma urc din nou pe cantar! Vai! Alta investitie! Trebuie sa-mi iau un cantar mai performant, care sa-mi arate 3 zecimale dupa virgula si care sa nu ma traga in piept asa de mult! Consult si oglinda- Slava Domnului ca am multe haine negre!

Sunt oficial deprimata! Primesc un sms : “ Te iubesc, frumoaso!” Ptiu! Respir usurata: ce bine ca mai am timp sa slabesc pana intra iubitul meu in criza varstei mijlocii!!!!!!!!!!!!!!!!

 Posted by L


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu