Portrait of a Lady





Trecuta de copilaria fizica, dar savurand copilaria mintii, sunt mai degraba comuna decat interesanta – un adevarat deliciu pentru persoanele cu imaginatie din anturajul meu care isi inchipuie ceea ce nu e si ar vrea sa fie.
 
Tinand cont de speranta de viata din arborele meu genealogic, consider ca am avut parte de curba mea ascendenta pana acum, traita cu moderatie si frica de Dumnezeu, iar acum experimentez alunecarea pe derdelus, fara centura de siguranta, cu pofta de “ilegalitati”  si experiente de “must have” nu neaparat benefice, dar al naibii de placute.

 
Nu posed inteligenta emotionala, aia care in lipsa-i, ma face sa ma vand  mai degraba pe un pret de en gross decat sa pretind ca sunt genul care tine o carte pe noptiera si cunoaste 4 limbi straine, pentru ca pentru mine lauda de sine are cel mai insuportabil miros.


 
Sunt ambitioasa, competitiva, dar destul de fraiera incat sa joc corect, dupa regulile jocului si sa-mi asigur un interesant loc mediocru.
 

 
Imi plac culorile patinate, dar daca as fi un pictor, nu ar iesi din penelul meu decat desene naive cu contururi clare si culori precise, pentru ca nu as lasa pe nimeni sa-mi vada intentionat lacunele si sa nu cizelez un lucru pana in maduva oaselor.
 
In viata am mai degraba gusturi “vintage” pentru ca m-as intoarce cu placere in Renastere decat sa ma teleportez intr-o viitoare perioada SF-ista, atata timp cat pentru mine cunostintele din domeniul IT se limiteaza doar la coloristica butoanelor: verde – ON; rosu- OFF, dar sunt suficient de tupeista incat sa cersesc mereu ajutor de la prieteni, pentru orice “banalitate” care pe mine ma baga in ceata.
 
Da...si la atatea lucruri “bune” pe care le-am spus despre mine, orice ar putea sa traga si concluzia: “E si pesimista”, iar mie, pe langa toate cele, nu-mi place sa contrazic, dar stiu ca faptele conteaza mai mult ca 1000 de cuvinte, si ca in strafunduri sunt o mare OPTIMISTA.
 
Posted by L

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dupa parearea unora "pofta" de TABU descreste odata cu ascensiunea spre maturitatea absoluta (batranetze uracioasa)dar dupa parerea mea e chiar invers, cu cat afli mai multe cu atat mai mult iti doresti sa experimentezi, cunoasterea fara experienta cunostintelor valoreaza mai putin de cat o carte al carei continut a fost sters de trecerea anilor. Zici ca nu posezi inteligenta emotionala? curios lucru tinand cont de faptul ca te consideri ambitiasa si competitiva dar mai ales ca esti suficient de tupeista incat sa cersesti mereu ajutor de la prieteni. Cu siguranta inteligenta ta emotionala o depaseste pe cea a unei persoane mediocre.

Un critic efemer :)

Anonim spunea...

un critic ramane critic :) multumesc pentru feed-back!
L.

Trimiteți un comentariu