Idei . . .

Buna,

Am vrut initial sa nu marturisesc chiar tot, dar trebuie sa spun faptul ca deadline-urile ma omoara. In termen de cateva zile trebuia sa prezint prima mostra a ceea ce trebuia sa scriu...nu am spus nimanui , dar nu ma puteam gandi la nimic. Aveam insa trei titluri...deodata parca era prea mult. Cineva spunea ca titlurile sunt cel mai greu de stabilit...guess what??? Generalitatile mi se par cele mai simple, poti vorbi intr-una despre orice, oricand, oriunde, facand apel doar la ce ai auzit, ce i s-a intamplat unuia, altuia...de multe ori fara sa ti se ceara sa-ti argumentezi afirmatiile.Mereu stim pe cineva caruia i s-a intamplat ceva...
Revenind la cele trei titluri...
-Altruismul – calitate sau defect?
Poate fi cu adevarat o virtute. Sa-i ajuti pe ceilalti dezinteresat...suna idealistic, dar cati dintre noi mai facem asta? Si uite asa...trecem de la calitate la defect. Eu nu spun ca nu sunt persoane care nu-si manifesta bunatatea in favoarea celorlati, dar sunt la fel de sigura ca subconstientul acelor persoane se asteapta, mai devreme sau mai tarziu la o recompensa a actului infaptuit sau macar la o recunoastere.
Intotdeauna am urat cuvantul TREBUIE (cel de al doilea titlu). Da.Sincer l-as schimba cu VREAU.

 
Trebuie sa mergi la serviciu!
Trebuie sa-ti atingi targetul!
Trebuie sa dai bine in fata tuturor!
Trebuie sa mananci!
Trebuie sa te trezesti!
Trebuie sa platesti!

Si, Dumnezeule...lista ar putea continua la nesfarsit.

Ei bine, mi-am propus sa schimb Trebuie cu Vreau. Dar, “trebuie” s-o fac de maine pentru ca deja e cam tarziu. Deci, de maine o sa “vreau”.
Cel de al treilea titlu suna cam asa: unui “de ce?” ii trebuie neaparat un raspuns.”De ce?” traieste in simbioza cu raspunsurile, ciudat pentru ca mi se intampla de multe ori sa intreb de ce si totusi sa nu primesc raspunsuri. Ofi oare pentru ca nu intreb pe cine trebuie, de ce-urile mele nu sunt atat de bine primite, incomodeaza, si daca e asa….de ce?
Ma temeam ca nu o sa am idei, dar brusc realizez ca am foarte multe de impartasit si astept cu nerabdare sa mi se “impuna” celalalt dead-line, pentru ca VREAU sa scriu fara ca nimeni sa ma intrebe DE CE?

Posted by Clara

1 comentarii:

Anonim spunea...

de ce astepti un dead-line pentru a putea sa scrii?

Trimiteți un comentariu