Indeajuns de aproape...de oameni






 Am fost acolo de cateva ori, de mai putine ori m-am intors cu spatele si-am plecat...Cauti sa intelegi si sa raspunzi de ce-urilor atunci cand dezamagirile provocate de oameni isi fac simtita prezenta.  Probabil ca si eu am provocat astfel de sentimente, de fapt nu probabil...sigur am facut asta. Cum am depasit oare situatiile, ce-am spus, cum m-am revansat?.. Oare am facut ceva in sensul asta?  Sau subiectivismul m-a coplesit si mi-a pus piedica  crezand  in sinea mea ca nu am gresit nimanui cu nimic...si atunci de ce sa fi luat atitudine? Cand stii sa spui ca-ti pare rau...atunci cand chiar iti pare? Sau iti dai seama ca e prea  tarziu si nu o mai faci?...Si cum afli cand e momentul? Care sunt simptomele..goluri in stomac, intepaturi in deget, te mananca pielea?
 
Mi-ar trebui un mecanism care sa-mi inregistreze comportamentul si sa ma avertizeze acut si strident in legatura cu asta, insa realizez ca nu  o sa existe niciodata asa ceva, asa ca nu-mi ramane decat sa apelez la constiinta. Ma gandesc serios sa nu ma mai judec,sunt un  om ca oricare altul..mi se intampla sa ma aflu in nenumarate circumstante care practic ma obliga sa reactionez...si o fac, obiectiv, subiectiv ....nu conteaza, o fac.
 
Este foarte adevarat ca atitutdinea poate  provoca reactii (adica, cam asa ar trebui sa se intample....pentru ca daca ma feresc de ceva...sunt oamenii fara reactii), dar daca este o atitutdine cat de cat asumata lucrurile care ar putea urma sunt foarte usor de suportat si gestionat. Si daca stai sa te gandesti...este o reactie in lant...Eu fac – tu vezi – el crede – NOI judecam si suntem judecati in orice ipostaza, in orice ce circumstante provocate sau nu cu sprijinul nostru.

Posted by Clara

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu