Felul meu de desfrau

M-am coborat din pat caci imi era o sete teribila. O lancezeala amaruie imi poseda trupul bolnavicios. Ma simteam complet deshidratata. Si de nu as fi realizat ca nu mai tin pe nimeni in brate, nici ca m-as fi desprins din asternuturi. Caldura camerei imi devenise subit nesuferita, iar mainile cautau innebunite sa atinga ce nu au avut curaj. Imi simteam ochii arzand si buzele uscate. Tot trupul-mi era vlaguit, vocea-mi cauta sa strige neputinta. Mi-am privit chipul in oglinda usor prafuita si te-am zarit intrand sfios.
 
Caldura camerei devenise acum o desfatare. Mi-am umezit buzele si am asteptat sa te apropii. Toate lichidele ce-mi strabat corpul au inceput sa clocoteasca de dorinta. Ochii au cautat indelung sa atinga, mainile sa vada. Iti simteam respiratia alunecand pofticios pe trupul dezgolit intentionat. Buzele-mi erau innebunite sa se infrupte din pacat. M-ai strans viguros in brate si ai supt toata dulceata din ele. Ai furat fiece urma de feminitate din mine.

Ma regasesc uitandu-ma in oglinda usor prafuita. Sunt singura si inca ma dor picioarele, mainile mi-s istovite. Un trup obosit, dar care tanjeste lacom dupa placeri interzise. Mi-e somn, dar nu reusesc sa-mi stapanesc dorinta. O simt in fiecare celula, imi apasa venele si imi rapeste aerul adeseori. Setea mi-am potolit-o cu un pahar de apa rece. Ma cufund in asternuturile ce te-au primit asta noapte, privesc tavanul si ascult ecoul desfraului.
 
Posted by Suflet blond

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu