Cand fericirea cantareste 6 grame


Nu poti intelege astfel de persoane. Nu ai avea cum sa le intelegi, de vreme ce  iti stii valoarea si te pierzi ore in sir in fata oglinzii, mandru-ti de perfectiunea trupului.  Nu astepti sa o faca altcineva in locul tau. Esti mult prea plin de sine si nu cauti sa intelegi ochii inlacrimati ce tocmai ies definitiv din viata ta. Ochii ce, pana mai ieri, te-au privit cu atata drag. Usurinta cu care inchizi usa in urma mea imi ingheata sufletul. Usa la care am batut de atatea zeci de ori cu acelasi suflet cald, inghetat acum.  

„O sa mergem in state amandoi.” Mi-ai spus-o zambind cu aceeasi voce cu care mi-ai urlat in telefon  „ Pleaca, nu te mai vreau in viata mea.”  De ce incercam mereu sa ne amagim cand stim deja ca despartirea e calea sigura spre fericire? Spre fericirea adevarata si nu cea cu care te-ai amagit ani la rand? „Nu stiu cum sa fac sa te scot din inima mea”.  Mi-ai spus-o si tu acum ceva vreme, de parca nu ti se parea ca sufar indeajuns.  Eu inca nu stiu . Dar ma bucur ca macar tu ti-ai gasit raspunsul.



Ma ingheata si acum nepasarea cu care ai inchis usa. Probabil gestul urmator a fost sa te uiti in oglinda si sa te mandresti cu trupu-ti sculptat.  Am mainile reci de atata vreme, iar ale tale sunt incalzite de caldura unui trup strain. Nu mai tanjesc dupa  atingerile mele de mult. Ai renuntat la amintiri, la orgolii si ti-ai spus hotarat, probabil tot in fata oglinzii, ca e timpul pentru o noua iubire.  Eu inca o port cu mine pe a noastra si ma apasa astazi mai mult ca ieri.

Nu ma poti intelege, draga cititorule. Nici el nu a reusit si chiar s-a straduit vreme indelungata.  Cand o relatie se destrama, cu greu o mai poti aduna la loc. Oricat ne-am ostenit,  greselile ni s-au imprimat pe piele. Tot mai dese, tot mai evidente si tot mai periculoase. Au fost multe zambete fortate si relatii intime superficiale. Am imbatranit sperand ca vom reusi sa fim fericiti impreuna. Dar fericirea noastra nu a cantarit mai mult de 6 grame. Niciodata. Si ne-am obisnuit sa apreciem cele cateva grame si sa ignoram povara de pe umeri.  
 
Posted by Suflet blond

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu